Kontrakt serwisowy

"Ubezpieczenie od kosztów napraw", kontrola budżetu oraz przede wszystkim wygoda.

Kontrakt serwisowy jest zawieraną na określony czas umową o świadczenie usług w zakresie wykonywania napraw i obsługi samochodów ciężarowych, w oparciu o stałą, zryczałtowaną miesięczną opłatę.

Co daje Państwu kontrakt serwisowy i dlaczego warto o nim pomyśleć?

Co daje Państwu kontrakt serwisowy i dlaczego warto o nim pomyśleć?

 

  • „Ubezpieczenie od kosztów napraw” – niezależnie od tego jak dobry – czy niedobry okaże się nas pojazd, koszty związane z eksploatacją nie przekroczą z góry założonego poziomu.
  • Nie trzeba inwestować we własny warsztat i magazyn części zamiennych, a co za tym idzie nie trzeba utrzymywać sztabu ludzi, przejmować się utylizacją odpadów, olejów, akumulatorów, itd.
  • Przeglądy i wymiany okresowe są z góry zaplanowane. Systematyczne wizyty na warsztacie zmniejszają ryzyko awarii na drodze do minimum.
Samochody ciężarowe Volvo, Renault Trucks | Dealer Nijhof-Wassink

  • Odpowiedzialność za poprawne działanie pojazdu leży po naszej stronie, a przestaje być problemem Klienta.
  • „Budżet” – koszty eksploatacji pojazdu dają się zaplanować – z góry określone, miesięczne opłaty to jedyne obciążenie finansowe dla Klienta w odniesieniu do prac objętych kontraktem serwisowym. Można zaplanować budżet na kolejne lata.
  • „Wygoda” – wszystkie potrzebne operacje wykonywane są w tych samych serwisach (Nijhof-Wassink) w związku z czym nie trzeba tracić czasu na szukanie wykonawców napraw.
  • Przy odsprzedaży pojazdu objętego kontraktem serwisowym jego wartość jest znacznie wyższa gdyż ma udokumentowaną historię przeglądów i napraw, a fakt, że w całym okresie eksploatacji używano wyłącznie oryginalnych części zamiennych znacznie to potęguje.
W zakres przeglądów i napraw objętych kontraktem wchodzą:

W zakres przeglądów i napraw objętych kontraktem wchodzą:

  • wykonywanie okresowych kontroli i przeglądów, ustalonych przez Nowa Lease w oparciu o zalecenia producenta,
  • naprawy będące następstwem zużycia pojazdu przy normalnym, prawidłowym użytkowaniu pojazdu,
  • koszty napraw i przeglądów akumulatorów dostarczonych przez sieć serwisową Volvo,
  • uzupełnianie oleju, płynu chłodniczego i dodatków przeciwdziałających zamarzaniu w trakcie okresowych przeglądów objętych kontraktem,
  • wymiana materiałów eksploatacyjnych (żarówek i bezpieczników, opasek zaciskowych) w trakcie okresowych przeglądów objętych kontraktem.

Skontaktuj się z nami

Jarosław Łoszczyński

Jarosław Łoszczyński

Dyrektor

Tel. 24 35 70 351, 601 741 860

Marcin Marciński

Marcin Marciński

Starszy Specjalista ds. Leasingu

Tel. 24 35 70 353, 605 900 663

Marcin Michalski

Marcin Michalski

Starszy Specjalista ds. Leasingu

Tel. 24 35 70 451, 601 789 273

Justyna Matela

Justyna Matela

Pracownik Administracji

Tel. 24 35 70 355

Joanna Górczak

Joanna Górczak

Specjalista ds. Leasingu

Tel. 24 35 70 354, 695 930 228

Miłosz Chojnacki

Miłosz Chojnacki

Specjalista ds. Sprzedaży

Tel. 24 35 70 352, 603 668 443

Agnieszka Rozmiarek

Agnieszka Rozmiarek

Młodszy Specjalista ds. Leasingu

Tel. 24 35 70 355, 723 999 588

NOWA LEASE Sp. z o.o.

ul. Holenderska 3
99-300 Kutno

Tel. 24 35 70 350
Fax 24 35 70 301

Więcej informacji

Tarnowo Podgórne k/Poznania

ul. Krucza 2
62-080 Tarnowo Podgórne

Tel. 24 35 70 300
Fax 24 35 70 301

Więcej informacji

Chcesz wiedzieć więcej?

Zostaw nam wiadomość w formularzu
- na pewno się do Ciebie odezwiemy!


Zachęcamy do zapoznania się z klauzulą informacyjną. (rozwiń/zwiń treść)

x